Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#45. Kul att höra ifrån Dig Unto. Jag har saknat Dig. Ärligt alltså! Men till sak. Vad gäller "Riksbögen", så kallar han sig själv det. Det vet var och en som sett hans shower. Själv har jag sett tre stycken live. Men Du kanske inte är lika kulturellt som jag? Jag tror inte ens Du anser att hans motto “vrida Gud ur händerna på idioterna” faller i god jord när han kungjorde sitt intåg i Vatikanen med krav om positiv särbehandling bara för att han är kändis i lilla Sverige. Sen vet jag inte hur Du tycker vi fortsättningsvis skall titulera varandra. Skall jag kalla Dig fd typograf eftersom Du numera verkar ha ersatt mina tidigare titlar "klassförrädare", "Bushkramare", och "Bombliberal" med, kanske den i Dina kretsar, än mer nedlåtande: "Verkställande direktör"? Gärna för mig. Men jag trodde i min enfald att Ni inom vänstern inte var så titelsjuka!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?