Valt inlägg:
#7/ haha, sunny fri, såklart du ska skrika i högan sky när du ramlar o slår dej, det gör väl alla som har barnasinnet kvar - Men det är skillnad på klaga och klaga. Nuförtiden klagas det på precis allt mellan himmel o jord. Man får tinnitus för mindre. Tänk så mycket energi det spills på detta onödiga gnäll från morgon till kväll - Sen finns det en klagan som är meningsfull. T.ex. när andra kan känna igen sej och få en smula tröst över att höra om sin egen plåga från en annans mun. Erfarenhetsklagan ... Det du säger om att ta ut sorg i förskott har jag blivit helt botad från sedan jag blev överbevisad om att dom jag tror skall överleva mej istället går åt först. Så skönt att vi inte kan veta ... Bra att du delar med dej av dina färdtjänst-erfarenheter. Själv har jag inte använt mej av den fast jag fick behörighet redan 2004. Så länge min älskling är frisk vill han köra mej - men man vet ju aldrig som väl är...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?