Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har jobbat som musikproducent i över 10 års tid och är förvånad över att Anna vann. Hennes låt är bara en rip off av amerikanska gamla slagdängor från tidigt 00-tal. Svenska folket, skärp er! Varför valde ni inte Salem? Hans låt var mycket mer kreativ och hade garanterat gett Sverige en första plats. Kan det vara så att ni är villiga att förlora p g a en till hälften utlänning inte skall få vinna. En solidarisk handling med någon ni inte känner bara för att rösta ut en invandrare ni bara inte gillar utan att ens veta varför? Är det Lenor i 50 åldern som i sin narcissism röstade fram en liten blond kopia på när de själva var små? Om så är fallet kan jag bara säga att Sverige aldrig kommer att vinna! Mitt tips till alla musiker med invandrarbakgrund som bor i detta avlånga Bingolottoland: Gör som jag, flytta utomlands. Det räcker med att flytta till England för att kunna göra karriär inom musik. Hårdare samhälle, men bättre möjligheter för människor av olika etniska påbrån att kunna slå igenom. Go for it, Salem! Lämna detta rasistland, det vill bara förnedra dig!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?