Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag tycker inte att staten ska kontrollera var uxna människor gör. Som tidigare kommentar, vilket jag också har kollat upp med hjälp av nationalencyklopedin, och läkarlexikon, så krävs det flera generationer för att inavel ska uppstå, det är bara ca. 30 chans att inavel uppstår redan första generationen. Sedan förstår jag över huvud taget inte det argumentet. Ska vi då förbjuda alla andra partners som inte är syskon men som kanske har ärftliga sjukdomar att skaffa barn, för att det inte är okej med utvecklingsstörda eller missbildade barn i det här samhället? det vore ju rena rashygienen. Då ska ju samhället i så fall göra allt för att hjälpa det här barnet, till att få ett normalt liv. Låt mig påminn er om att det bara var en kort tid sedan man tog bort tvångssterilisering av handikappade, där man är inne på samma spår, dvs man vill inte ha människor med funktionshinder.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?