Valt inlägg:
Jag instämmer med vad du Carol Olof skriver. Men för att sluta freden i den här tröttsamma saken ska jag svara på frågorna - 1 Jag har aldrig påstått att "hollow" frågan upptagits i någon svensk tidning. Snarare har jag skrivit att svenska journalisterna har inte kommit på att det var fel engelska. Där har Pelleplutt läst fel eller uppfattat fel Däremot har jag skrivit att Skaraborgs Läns Tidning tagit upp frågan om min kritik om Jessica Anderssons text. 3 Det framgår av mina texter i frågan angående Hollow att jag har kollat med engelsmannen Roger Wallis som är f.d. ordförande i SKAP och som är en auktoritet i låtskrivande och lpåtskrivaren Dr Alban som har engelska som modersmål. Dessutom är jag professionell låtskrivare som skrivit ett flertal engelska texter sedan början på 1970 talet, vilket gör att flera svenska låtskrivare ofta ringer och kollar grammatiken i sina engelska texter med mig - jag är inte ensam om detta - det finns fler som jag. 4 Angående vad som är riktig engelska så kan alla begripa att jag inte kan ge Pelleplutt ett föredrag här på Sourze om vad riktig engelska är. Frågan är tramsig! Han får gå kurs om han inte vet vad riktig engelska är. Och att jag läst engelska vet ju hela det svenska folket. Det har stått om mig i tidningarna sedan 1984. Jag har ingen skyldighet att redovisa mina "betyg" för en anonym figur som Pelleplutt! Till sist: Jag tänker inte svara på några följdfrågor varför jag ber Pelleplutt att acceptera och respektera vad jag säger.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?