Valt inlägg:
Innan jag svara dig Per W vill jag först säga att jag undrar om du kanske håller med mig om att med jämna mellanrum under åren här på Sourze har det dykt upp en och annan kommentars skribent som med tramsiga inslag försökt förstöra debatten. Vi har drabbats av en sådan igen just nu. Han/hon heter "Pelle plutt". Du minns Per hur dessa alltid försvunnit , ibland efter att de jagats bort efter att de överträtt publicerings gränser, eller ibland har de tröttnat. Pelle Plutt har inte gått över gränsarna.... ännu... men han/hon börjar gå närmare dem. Känner vi inte igen oss här? Okej nu till din kommentar. Jag menar att Bobby ska leda lilla Anna förhoppningsvis till en hyfsad placering i Oslo. Bobby må vara en doldis, men vad du kanske inte vet är just hur mycket Bobby engagerar sig i sina bidrag. Han är inte bara upphovsman och producent och även om han syns så lite, så är han den drivande makten bakom hur artisternas framförande går till. Det betyder hur Teve kamerorna ska riktas mot artisten. ljussättning, ljudtekniken m.m. Bobby är expert i dessa ting och utan hans inblandning skulle SVT inte kunna göra så bra nummer av hans bidrag. Annas resultat kommer att bero på en enda sak - hur mycket resten av Europa gillar/eller ogillar hennes låt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?