Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Maria: Du lider av de vanliga missförtåndet att alla mödrar bryr sig om sina barn.Det vore ju bra i den bästa världar men så är det inte.Min egen mamma avskydde oss barn så intensivt att hon inte ens vill ta i oss innan vi åkte i väg till spädbarnshemmen.Min halvsysters mamma lämnade syrran på barnhem de 5 första åren o trots att hon bodde nära så hälsade hon inte ens på sin dotter så när hon kom för att ta med syrran hem blev syrran livrädd:en främmande kärring tog henne! Lillasysters mamma var gift med pappa o hemmafru men ansåg sig vara för klen att ta hand om en baby så lillasyrran bodde sitt första år på ett spädbarnshem.Det vimmlade av de s.k Barnpensionaten när jag växte upp. De som behöll sina barn sände dem på barnpensionat då o då för att få vila ifrån dem.De rika hade barnflickor o även ammor förr i världen.England o USA har sina internatskolor.Så för väldigt många kvinnor är det inte så svårt att ge bort ett barn o får du därtill betalt samt en känsla av att du kan hjälpa någon så förstår jag dem.Men själv hade jag hellre dött än lämnat ifrån mig mina barn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?