Valt inlägg:
Jag kan förstå ren och naken desperation. Min dotter dog vid 3 år o hade blivit inskriven i min mans pass för resor.På våra irrande vägar kom vi till en "kåkstad" i södra Spanien dör vi parkerade vår folkabuss någon vecka. I ett plåtskjul bodde en kvinna runt 20 år o hennes pojkvän o de hade 5 små döttrar o kvinnan var höggravid.De ville ha en son o ville ge bort en av flickorna till oss.Deras 3 åring var ganska lik vår dotter.Till o med namnen var lika.Vår Desire som blev Dessi o deras Rafaela som blev Raffi.Enda skillnaden var ögonfärgen.Jag ville ta med henne:så noga såg de inte på barnens passbilder i de vuxnas pass då för tiden. En enda sak stoppade mig.Om jag hade lyckats o det senare skulle kommit ut: jag kunde inte tänka mig att gå igenom den sorg det skulle innebära att mista henne oxå.Men att avstå ifrån Raffi är bland det svåraste val jag gjort i livet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?