Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tomasz Striner. Du skrev "anonymt" i detta forum, fast ändå inte. " Tomasz Striner 2010-03-20 14:28:00 " Vad var syftet med det? Ang. "ömma tår", så har jag liksom de flesta människor ömma tår. Jag tror att även Du har det. Min berättelse är ärlig. Är Din? Om man är ärlig, så är det lätt hänt att man även, som bieffekt, kan tolkas ha, s.k. "ömma tår". Bra iakttagelse förvisso men det var inget direkt nytt för min del. Hursomhelst: jag vänder mig emot personangrepp i allmänhet och ogillar personer som brukar sig av desamma. En advokat utträdde tidigare i år ur Advokatsamfundet, delvis beroende av min anmälan emot hans personangrepp, delvis p.g.a. ålder. Kalla det ""rättshaverist", eller vad du vill. Jag har RÄTT, han hade FEL och jag ser resultatet! Han är idag "degraderad" till "jur. kand", efter drygt 30 år som advokat! Tro mig: jag läste PRECIS ALLT, som du skrev. Du skrev INGENSTANS, om att rättsväsendet tar mödrars parti!!! D.v.s. detta: "Om du hade bemödat dig att läsa vad jag skrivit i början av min reflektion så hade du sett att jag tycker det svenska rättsväsendet tar mödrars parti på ett orätt sätt". Exakt VAR skrev du det? Jag önskar verkligen att jag hade läst det någonstans!!! Tips till dig Tomasz: 1. företräd dig själv, snarare än Fk. 2. Nämn inget om Fk i din profil, det är irrelevant och kan läggas dig till last. Ang. "konstruktivt argumenterande": jag diskuterar detta NÄR DU VILL har du tittat på klippet med Paolo Robert än?. Du är den av oss två, som är osaklig! Ha ett underbart liv du också. Välkommen ögon mot ögon...när du vågar...fegis där... XXX "Bäste liolinv! Av din reflektion att tyda verkar du ha väldigt ömma tår och jag ber om ursäkt om jag trampat dig på dem. Det jag skrivit står jag dock för. Och jag har inte förnekat något. Om du hade bemödat dig att läsa vad jag skrivit i början av min reflektion så hade du sett att jag tycker det svenska rättsväsendet tar mödrars parti på ett orätt sätt samt att det behövs ändringar i domstolars sätt att skapa rättvisa för att fvi ska fram lösningar i vårdnadstvister som gynnar såväl barn som föräldrar. I övrigt så kan jag inte bemöta något av det du skrivit eftersom din fanatiska inställning till att DU blivit drabbat av något orätt som du inte kan sätta fingret på sätter hinder i väggen för ett konstruktivt argumenterade i ämnet. Ha ett underbart liv! MVH Tomasz Stirner DEt"

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?