Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"Ät skit och dö" var förmodligen ett citat från någon jag använde.Jag svarade med samma mynt. Det var en mansperson , som numera inte skriver mer, som sa det till mig. När jag ser den sexuella frustrationen runt kvinnan, så blir jag såklart upprörd och förbannad. Men- normala män, de som är snälla och känsliga och på sammam gång har en rak hållning till livet och kvinnan, har jag inget emot. Jag är ingen psykolog, som har lust att förstå hur alla tänker längre. Jag märkte en osäkerhet i Billys fråga där om blommor och den osäkerheten kommer av att han blivit försiktig, eftersom även han fått mycket kritik för sitt uttryckssätt. Det känner jag igen. Jag är inte dumän i alla fall. Så jag ville vara lite stödjande där, eftersom jag vet hur snabba många är att hugga, om de får chansen. Vad är det som säger att man måste hela tiden hålla med alla andra? Har du inte läst någon annan artikel av mig, än just den "Ships"?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?