Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag visste inte att Billy Butt -plug? stod för feministprogaganda men nu vet jag. Tveksamt tack, Billy. :O Du nämner Gudryn Schyman - den förmodligen största pajasen i mediacirkusen ja, den titeln förärar jag dig, Gudrun -. Hon, som har fällt kategoriska uttalanden som: "män är talibaner" var det inte djur? och som vurmar för "mansskatt", eftersom män tänks ha en "kollektiv skuld" för våldtäkter. Individen? Du nämner G. S. - en mediek-t f.d. vänsterpolitiker. Jag är trött på G. S. Inte minst kunde man betrakta henne som en "könsförrädare", enl. hennes egen måttstock. G. S. tycker ju om män i sängkammaren, eller hur? Fast tycker hon om män i styrelserummen, på dagis och som föräldrar och vårdnadshavare? Fråga henne, Billy. ...och Billy, du som påstår dig kunna något om musik... "fattar du vad det handlar om?" för dem, som inte fattar...referens: Gyllene Tider / B12 för Sällskapet Bur-q-ua http://www.societyofbur-q-ua.tk BB- bröd och bur-q-ua åt folket

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?