Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Säkert har du rätt - beträffande bristerna i förståelse mellan våra synsätt då ju förståelse i allmänhet grundar sej på antingen vilja och/eller förmåga. Beträffande Wikipedia som likare i alla språkliga tvister rekommenderar jag dej att inte svälja allt som står där som det enda saliggörande och sanna då det som sagt i alla tolkningssammanhang gäller att ha lite pejl på kontexten.---------- Irriterande att du utan minsta skam så lättvindigt låter påskina att det jag säger är lögn genom ett så slitet fragment av den gamla härskartekniken - misstänkliggörande dumstämpel. Citerar dej//Är det med förhoppningen att om man upprepar en lögn tillräckligt länge, blir den till en sanning?//slut c. Nej g det är det inte - Numer ett: Det var ett citat från föregående, ursäkta att jag överskattat din förmåga att hålla reda på vad vi pratar om - ska försöka låta bli att upprepa det. Nummer två: Att ställa försåtliga frågor kan man ju göra i avsikt att föra en diskussion framåt, men då man gör det för att misskreditera sina diskussionspartner leder det lätt till fall på eget grepp - alltså inget jag rekommenderar.------------------------------- Vad är det för "mörka krafter" som du menar att man inte borde mana fram i ljuset genom att använda konsten som bete? Och i huruvida skapande och tänkande människor "lånar ut sej" torde vara lämpligast att låta dom få avgöra själva, och huruvida du anser dej vara "off topic" låter jag i överensstämmelse med det dej avgöra den saken själv och har för närvarande ingen anledning att föra debatten vidare på egen hand - dvs. ger du inte uttryck för vidare påståenden eller meningar jag har anledning att kommentera så räcker det redan sagda för mej.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?