Valt inlägg:
George #18 Bizon Citat//Du blandar ihop lust, sensualism och sex med porr.// Nej då jag tror att jag kan särskilja dessa företeelser, men jag vet att verkligheten är en mix av allt detta och lite till. Och att folk ska läras att sila snacket innebär trots allt bara att man enligt vissa skapar en snyggare fasad, men mer blir det inte för det som finns därbakom letar sej i alla fall ut i livets allvar - bättre då att vara förberedd och att lära sej att själv ta ställning - jag tror inte riktigt på statuter eller direktiv och då särskilt inte från några moralens väktare - sånt skapar bara hyckleri och än värre polisiära övertramp - sånt finns det åtskilliga exempel på lite var stans - ta bara en titt på vad mullorna och deras underhuggare sysslar med, inte bara i iran - även här i sverige förekommer muslimsk kläddpolis - säkert självpåtagna roller, men inte dess då mindre en liten hint om vartåt moralismen i sej kan fås att luta.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?