Valt inlägg:
Carl Olof man kan se världens befolkning som något positivt som gör mångfalden i respektive land, men att samla all världens befolkning i ett och samma land, vill liksom inte fungera som du också påpekade. Jag har i olika inlägg nämnt kriminalitet som en farsot i Sverige och övriga Europa som är stort problem och inte någon har en logisk lösning på detsamma. Där går de flestas skiljelinje och vägval, antingen bryr vi oss inte eller så gör vi något och skulle lösningen vara så enkel, om vi bara vore positivt lagda så skulle vi få slut på problem och bekymmer och kriminaliteten i sin helhet. Men jag ska be mina vänner libaneser att inte visa öppet hat och förakt mot muslimer som våldtog deras hemland och gjorde dem till flyktingar och likadant när det gäller syrianerna jag känner, som avskyr muslimer av samma skäl. Du har rätt vi har samma mentalitet som de hatfulla, antingen det gäller oss svenskar eller det invandrade folket, detta är det stora problemet som måste få finna sin lösning.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?