Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Välkommen ombord kristian för vi tycks ha samma åsikter. Min variant att inte rösta, om alla vägrade att lägga sin makt i andras händer, kanske vi kunde få en annan tågordning i landet? Nu hör jag de politiska fanatikerna muttrande, det tror jag inte på att folk skulle vägra att rösta för att du anser det. Så är det på Sourze påvarnas högborg bland menigheten. Vad tror du jag känner som främling i mitt eget land och därför skulle man kunna proteströsta på ett nationellt parti för det skulle inte göra svenskarnas sak sämre. Man kanske ska tänka i de banorna att riksdagspartierna behöver en politisk motpol som bryter klubbmedlemskapet för inbördes beundran. Tänk dig dig själv kristian när regeringsblocket framställer något av sina brutala dumheter så går motpolen in och tar dem i örat. Detta är demokrati för mig, det andra rådande är demokratur.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?