Valt inlägg:
Jocke ditt självtagna världsmedborgarskap ställer till det för dig, dess skygglappar gagnar inte din sak, som jag tycker är trist. Man brukar söka efter sundhetstecken i organisationen och finner man den inte, bör man väl dra sig ur den? Bortsett ditt epitet som världsmedborgaren så är din kamp för den förljugna klimatförändring mer ett pennfäktande än en saklig debatt eftersom du har skaffat dig en fanatisk inställning till miljönfrågan. Landets kriminalitet är också en miljöfråga som är ett större problem än din klimatförändring för den är konkret den finns runtom oss, men den frågan har du markerad som underordnad. Jag undrar vad de anhöriga till mina tre kamrater som blev misshandlade till döds av dina skyddslingar har för åsikt om dina kommentarer i debatten? Din förnekelse som går ut på att kriminaliteten ska man inte hart när bry sig i. Tror du fullaste allvar att man kan ta dig för en trovärdig person med din upprörda framtoning med förnekelse till den fakta som finns att ta till sig, givetvis om man är intresserad av den., Men handen på hjärtat, är du intresserad av ett rumsrent samhälle om vi kunde skapa det? Den här frågan är mycket viktigare än din och andras klimatförändring som inte finns några 100 procentiga bevis för i den omfång som domedagsprofeterna vill framställa den, men så är det med människor som stödjer diskutabla sekter likt Mp de är fanatiker i tron på sin sak.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?