Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#35/ Jocke, hade du läst fortsättningen på mitt inlägg så skulle du sett att jag beklagar när de skötsamma blir misstänkliggjorda. För övrigt har jag helt och hållet min egen uppfattning som bygger på erfarenheter. Men jag har absolut inte överseende med dom som inte respekterar andras liv och lem. Där har det gått för långt så nu räcker det ... På 60-talet fick jag min första kontakt med en s.k. arbetsinvandrare och hans familj. Genom åren har de blivit ganska många. De har alla behövt mycket hjälp med att integreras i vårt samhälle och det ställde jag och min make gärna upp på. Det blev samtidigt en viktig lärdom i hur olika vi är funtade. Så fortsatte det under många år och kraven på oss blev allt större. Till slut när man märker att inte normal hjälpsamhet är nog då måste man säga stopp. Alltså har jag min egen inställning som grundar sej på erfarenhet ...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?