Valt inlägg:
Tack till både artikelförfattaren och dig Dag N. Själv har jag liknande åsikter varför ska jag ge bort min makt i fyraårsperioder till främmande människor? Kan man inte lita på politikerna och dessutom kritiserar dem som ja gör ska man inte rösta på dem. Den dagen när politikerna går ut i samhället och frågar oss vad vi önskar och uppfyller våra önskningar, då först finns det en mening med politiken.
Någonstans står det nedskrivet att politikerna ska vara folkets representanter OCH DET ÄR DE INTE! De är sina egna och protestera mot deras åsikter hjälper föga, för en sak har de lärt sig, att smutskasta kritikerna som är en genomsyrad dogm, i vårt samhälle och svensson ställer så gärna upp på den. Man får inte kritisera dumheter utan man uppmanas till att försvara dem m.a.o. Som alla vet vi det här laget är jag en stark motståndare till landets kriminalitet och att invandrare står för den största delen av den, ett sådant påstående får man inte upplysa om, utan att samma svenssons blir arga och förbannade just för att detta är inte är politiskt korrekt" vittnar det om att våra folkvalda är mer eller mindre kriminella? som man givetvis inte heller får påstå, men kan ju alltid ställa fråga, säkert får man ett ogenomtänkt svar av någon PK som vanligt. Det är mycket vi inte får säga, men är det inte hög tid att vi yttrar oss om samhällets orättfärdiga styrelse och förklarar varför vårt samhälle ser ut som det gör, för inte finns det väl någon som med bästa vilja i världen som kan påstå att våra politiker har skapat ett sunt och riktigt människovärdigt samhälle åt oss?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?