Valt inlägg:
Sunny #125 Ja,,, nått vänsterpraslande har jag inte heller sysslat med och det är klart att man ska vara överens så långt det är möjligt. Men nu är vi ju inte precis statiska i vår övertygelse vi människor. Våra livskamrater har tendenser att utveklas och växa in på andra banor än de ursprungliga som kanske var en del av orsaken till den första atraktionen. Just det har jag fått uppleva några gånger genom att jag trivs bäst med och dras mer till ynger tjejer. Orsaken är förståss att dom fortfarande är sökande och står mitt i aktiva vägval. Det har ju också varit så att den omtalade biologiska klockan där i flickornas kroppar börjat ropa på barn och det är tack vare det fenomenet som mina ungar kommit till - annars har jag känt mej rätt tillfredstäld med traktens ungar som tack vare mina öppna dörrar tidvs hängt hos mej nästan mer än dom varit hemma. Då, på den tiden då jag inte hade egna barn att älska och bry mej om var jag övertygad om att världen var full av ungar som ingen egentligen brydde sej om - vilket tyvär inte har förändrats,,, det livet däremot har tillfört förutom den erfarenheten är att den längtan efter ett eget barn som en dag vaknar i många kvinnor inte är möjlig att styra med aldrig så mycket förnuf, inför den farsinerande och som jag ser det oerhört vackra naturkraften kan jag bara kapitulera - och ärligt talat är det inget förnuft i det heller, men både kär lek och kärlek.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?