Valt inlägg:
Bizon Det vanligaste sättet att bedriva bigami är att smyga o vänsterprassla. Ofta på en ovetande partners bekostnad eller på bekostnaden av avsaknaden av empati o respekt genemot den tillfälliga/e partnern.
Jag har aldrig lurat någon eller gått bakom ryggen på mina livskamrater.Man måste sätta sig ner o tala om hur man ser på samlivet. INNAN! Ska det vara sexuellt monogamt? Ska man kunna berätta saker om sin parner för sin bästa vän?
Är ärlighet viktig? Det gäller livskamrater.Ska man ha barn tillkommer synen på barn o fäder.Vill han ha barn o är han villig att lägga ner en massa annat under småbarnsåren? Själv har jag bara barn med make nr 1.De födde jag mycket ung.När jag träffade livskamraterna som var över 40 år äldre än mig så hade de ju båda vuxna barnbarn o vi bodde aldrig i hop.O make 2 ville inga egna barn ha.
Skolan ja.Jag önskade mig så innerligt att få gå i läroverk o vidare:Jag hade höga betyg i allt utom syslöjd o skolkök. Det var därför jag satte in den där ödesdigra annonsen i någon veckotidning där jag efterfrågade min mamma o pappa.Idiotiskt med tanke på konsekvensera.Men pappa pedofil som fick se tidningen i fägelset börade skriva så lockande brev:jag skulle få bo hos honom o jag skulle få pluggga! Det var därför lätt för honom att lura mig till ett hotell för att våldta mig.Märk väl:vi hade breväxlat nästan ett år.Han sade att han jobbade utomlands så jag skrev till Poste Restante.Det använde jag själv eftersom jag saknade hotell adress.Han var bara ute en vecka innan han gav sig på mig.Men under den veckan hann han oxå med att gifta sig!Frun blev inte glad när han åkte in på 4 1/2 år så snart igen!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?