Valt inlägg:
Bizon ska inte den som anklagar mig för att ljuga lägga fram bevis för detta i gammal god demokratisk anda. Kan du tänka dig att anmäla någon för ett brott han inte begått och åklagaren blundar för att du ska bevisa ditt påstående om det begågna brottet Nej, givetvis ska den som anklagar kunna lägga fram bevis för sitt påstående! något som kallas rättvisa om det nu finns någon här i världen mer en temporärt. Om Jocke nu är så säker på att jag har fel i det mesta jag säger så är det hög tid att han lägger fram vilka parametrar han använder sig utav för att över huvudtaget ifrågasätta min person. Jag förstår att du inte hängt med i debatterna här som jag i nästan i ett års tid och bildat dig en klar uppfattning om vilka filurer vi är som trilskas som barnungar för att få sin vilja fram. Alla försvarar vi någonting jag vill försvara de svaga i samhället och en del står på de starkens sida som PK folket gör egentligen när de försvarar den kapitalistiska politiken så enögt att de inte ens själva förstår det, som man kan utläsa av dumma kommentarer just för att vara politiskt korrekt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?