Valt inlägg:
Sunny jag vet att rasism är internationell.D u gjorde en bra beskrivning på verklig rasism, vad tror du det handlar om mellan palestiner och judar , just det ren rasism, därför deltar jag inte i den debatten på det här forumet för jag kan inte ta parti för någon del av parterna, för at inte bli misstänkt att vara rasist som är totalt främmande för mig att vara. Men herrar och damer dömer mig som sådan för att jag ifrågasätter kriminela typer oavsett om de är svenskar eller invandrare. Har haft tre kamrater som blivit må misshandlade att de senare dött av skadorna så förstår du varför jag skriver om landets brottslingar. Jag kände en person som var så aningslös att invandrare skulle vara kriminella, inte dem men svenskar är det så sa han, tills hans villa blev plundrad på alla värdeföremål, då som först tonade han ner sin blåögdhet om invandrare.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?