Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke kan det vara så att du föredrar en "låt gå politik" som nu råder. Har du en tanke åt det hållet att förebygga brottslighet bland ungdomar? De måste finna en respekt för varandra, just den biten saknas i samhället bland vuxna också. Angående om jag fick lära mig att veta hut, så kan jag säga att jag hade förstående föräldrar som inte höjde tonen varken mot mig eller mina syskon, man kan utan vidare säga att de ingjöt självförtroende hos en och lärda oss mycket tidigt att stå på egna ben och att inte vara samhället till last. Jag och mina syskon alla har vi nått våra mål med framgång, så nog har jag något att jämföra med, detta var en form att lära sig att veta hut som jag inte har tagit stryk av, även om det kan tyckas så, nej snarare så har jag en bild över hur samhället borde se ut, även om den är utopisk med tanke på vår mångkultur utan styrsel. Styr upp den till allas fromma då kunde vi känna glädje med varandra oavsett etnisitet, för hur det än är så är vi människor som behöver stöd och tröst som samhället nu har gestaltat sig åt det kriminella hållet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?