Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Gunnar L Nej det var väldigt vanligt. Det fanns ju stora kullar av barn som ingen velat ha o som startat sitt liv på barnhem.De blev odugligförklarade redan som nyfödda. Jag har några i syskonskaran som hade det så illa i skolan att jag inte förstår att de överlevde.Några av mina syskon har pendlat mellan en biologisk mamma o fosterhem:de mödrarna skulle aldrig fått hantera barn! Storasysters mamma sålde henne vid 11 års ålder för att kunna försörja familjen .Lillasysters mamma blundade medan vår far utnyttjade henne sexuellt i 7-8 års tid.Storebror blev nästan ihjälslagen av sin styv- far. Tänk ifall vi hade haft en fristad i skolan? Men lärarna hakade på detta med barnhemsungar o socialt odugliga ungar:storasyrran fick gå till skolan med väldigt gamla vuxenkläder t ex.Själv var jag oxå så konstigt klädd att ungarna försökte dra av mig de hemska kläderna på rasterna.Det gick ju an när det inte var kallt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?