Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke jag håller med dig om kappvändar PK i många andra frågor dessutom. Amnesti har blundat för alla våldtäkter som begås i Sverige som jag upplyste dem om och att inte kontrollera islamisterna i Sverige vilket de rynkade näsan mot, för att att jag nämnde den kategorin, med orden, att det var polisens sak att hålla ögona på dem. Som polisen också gör i högsta grad även om politikerna tycker att det är att gå till överdrift. Det finns inte något annat land i världen som Sverige att jämföra med när det gäller hur varenda skäl nästan ingår i en organisation eller förening här i landet. Varenda utlänning har sin utländska organisation stationerat runtom i landet och just dessa organisationer svenska som utländska skull begränsas eller hart när slopas, på grund utav att vår befolkning kan aldrig bli ett förenat folk men ännu mer kriminellt. Samtidigt talar allt för att upplösa mångkulturen för att bli utav med merparten av osämjan som råder mellan de 150 olika folkslagen i landet som är upphovet till allt bråk och gnäll som ökar på brottsligheten i landet för att det PK är ett politiskt bedrägeri och inte något annat som försvarar mångkulturen som de inte har någon kontroll över och aldrig haft. Det här är ett svek mot väljarna det är de politiskt korrekta, som är grundorsaken till alla dessa konflikter i landet!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?