Valt inlägg:
I nattens välbefinnande av tystnad så upplevs tankar och värderingar alltmer tydligt än i dagens brus. Vi på Sourze är inte unika mer än i våra åsikter ibland, det som är givet för många känns fel av vissa, sådant lär vi få leva med att jag har rätt och du har fel som är själva kärnan i varje diskussion. Vad underbart det känns att du har fel i dina åsikter och mina är de som gäller, vilket är själva målet som måste uppnås och helt fanatiskt på en dels händer. Syftet med ett forum som Sourze är i och för sig att ventilera åsikter men knappast att pådyvla någon med ens uppfattning om saker och ting allt ska vara frivilligt. Att Sourze är en propagandakanal för politiska ideal går inte att misstaga sig på som under stundom är rena valdebatten. Det känns så skönt att få stå på sidan om och veta med sig att inte tillhöra dessa omtalade partier, ja det känns rumsrent att ha ryggen fri som ger mig ett övertag mot alla som är styrd av partiernas politik, att få gå sin egen väg är att föredra som alla skulle pröva på mellan varven. Tänk att få göra yttringar som inte har någon politisk hemvist och komma med egna åsikter är som klappat och gjutet på forumet. Alltid blir någon förvirrad av att höra fräscha åsikter som får en och annan att tänka till och det finns det" ex antal som får sin aha-upplevelse av att höra sådant de aldrig har tänkt på. Nåväl men det är ju bara jag Utforskaren som för ett ovanligt resonemang för många som tas emot oftast helt oförstående, emedan en och annan tänker till och omedvetet går in på samma resonemang men med lite annorlunda meningar men i sak detsamma som jag redan har sagt. Inte för att jag vill göra mig märkvärdig och förmer än någon annan så får jag oftast rätt i mina åsikter även om det dröjer en tid och det är för mig själva motivet varför jag skriver på Sourze att kunna tillföra något som i förlängningen kan bli till nytta och glädje, för det mesta jag skriver är av välvilja att väcka folk som kanske sover bort sina liv med fel uppfattning om livet. Detta är sagt av ren självkänsla för att vi människor behöver varandra som Sourze också är ett bevis för.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?