Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke jag får tacka detsamma för dina personangrepp, som du listigt smyger in mellan raderna med fula antydningar. Du vet inte ett skit om min person som stärker ditt blaj. Läs dina egna inlägg så förstår du varför att man inte kan hålla med dig, vad har du för bevis att komma med att du har rätt och alla andra har fel, ytterst få gånger har du visat prov på självkritik. Tror du verkligen att mina åsikter inte har fog för sig, det kan du ge dig på att de har, men du ska alltid komma med något obegripligt som få kan förstå, vad är det egentligen du vill som vi måste lära oss av dig? Svammel eller sakligheter som det finns en grund för? Alla har vi olika värderingar som bygger på vår personliga värdegrund som praktiskt taget vi har fått med bröstmjölken för att sedemera gå egenom en uppfostran som man själv tar över för att lära sig att känna sig själv självförtroende i ditt fall uppfattar jag dig som en vingelpetter som inte vet riktigt vem du är" som dina inlägg vittnar om.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?