Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke kvinnoproblemet är kvinnornas egen skapelse och jag ser det som en ständig anklagelse från feministhåll, att allt vad de ställer till med, är vårt fel som män. Inom politiken finns det som ett svart moln över männens inkompetens att inte klara av att gå kvinnorna till mötes och detta kontrar jag med att kvinnor ska inte syssla med politik! Feministerna måste inse när det gäller löner att det är näringslivet och kapitalet som styr lönebildningen i Sverige och därför finns fackföreningarna till "hjälp" som jag ser som institutioner till självhjälp att leva flott på medlemmarnas bekostnad. Regering och riksdag får inte blanda sig i våra löner och knappast heller priserna på varor och tjänster, det här har feministerna och även andra också svårt att förstå. Alltså slår kvinnorna mot kapitalet så är de rätt ute, men inte mot den vanliga knegaren bland männen som bottnar i förakt och avundsjuka.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?