Valt inlägg:
Förefaller som om synen på nakenhet i största allmänhet har genomgått en tämligen radikal förändring på senare tid. Det har aldrig tidigare hänt att polisen av någon nitisk person blivit tillkallad av den orsaken att jag och mina ungar badat nakna - vilket varit det vanligaste under både min och mina barns uppväxt. Förra somnaren blev det dock fullt pådrag och orsaken var att jag mitt i ungarnas lek tagit fram kameran och förevigat några ögonblick - efter att polisen på ett föredömligt vis intervjuat mina ungar och fattat att inga övergrepp eller andra otillbörligheter förekommit så åkte dom sin väg. Det var ju rätt okomfortabelt minst sagt att bli angripen så där mitt i familjeidyllen, men som både ungarna och jag var överens om så - hellre att någon bryr sej än att eventuella övergrepp fått pågå utan att någon ingripit. DOCK - man måste ifrågasätta hela hysterin kring nakenheten som inte på något sätt kan betraktas som sund. Massmedierna har via helsjuka paparazibilder blåst upp kändisvärdens små hudflikar som största sensation – kändisbrudarnas nakenchocker, nakenjannar och den kommersialiserade snedtändningen på kön, sex och nakenhet får i allt större omfattning destruktiva konsekvenser för ett någorlunda friskt förhållningssätt till all vad kropp heter - fenomenet kallas sexualisering och drabbar nu alla från vaggan till graven. Vem vinner på detta kan man ju fråga sej - inte är det folk som inte lider av några sjuka böjelser i alla fall,,, för dom är förlorarna.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?