Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"Detta är ett verkligt knivigt fall och det värsta vore ju givetvis om han förgripit sig på barnen." Tyvärr så har han redan förgripit sig på barnen. För en pedofil är nakna barnkroppar det samma som porrbilder är för normala vuxna. I och med att han kåtar upp sig på bilder på barn så är övergreppen ett faktum. Det är typiskt pedofiler att ha den naiva inställning till vad dom håller på med, som framkommer i artikeln. Vilken normal vuxen som helst inser att såväl barnen som föräldrarna måste tillfrågas om de skall förekomma nakna på bild, kanske i en broschyr om skolgymnastik. Vilken normal vuxen som helst inser att sådana bilder, om dom trots allt skall tas, tas i närvaro av andra vuxna på skolan. Själv skulle jag aldrig tillåtit någon att ta nakenbilder på mina barn vare sig på dagis eller i småskolan. Jag vet vad pedofiler är. Ända in i märgen vet jag det. Jag tycker inta att fallet är det minsta knivigt. Allt talar för att mannen är pedofil. De som anmälde gjorde helt rätt. Detta fall får inte leda till att man tänker efter två gånger för att inte genera en kollega. Angus Liddels artikel osar av det insinuanta och slippriga pedofilförsvar som syftar till att göra seende människor osäkra. En anmälan för lite är hundra gånger värre än en för mycket.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?