Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Linda! Du anar inte hur glad jag blev när jag läste detta! Det finns fler som jag! jag fick min urinvägskatarr när jag var 12år, men det gick 5 år och 6 olika kurer innan det trodde att jag hade något annat än bara uvi. Eftersom jag fick mitt så tidigt så har jag aldrig varit med om att sex är något skönt! jag har aldrig förstått varför alla pratar så mycket om detoch har det så ofta! Nu äntligen förstår jag att min smärta kanske beror på min sjukdom, det har jag aldrig tänk på förut! Det finns en behandling och en tablett som jag går på som hjälper lite grann. Behandlingen går ut på att det töjer ut urinröret ex X antal ggr och tabletten styrker urinmuskeln så man lättare får ut allt urin. Det kan kanske vara värt att testa? om du har några bra tips förutom de du skrev i texten som underlättar samlaget så skriv gärna. Tack för allt! //Stina

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?