Valt inlägg:
15 Öh? Blackie. Jag kramar inte okända personer, och du är anonym. Som jag skriver här bredvid: Den som negligerar jordklotets och naturens signaler saknar ansvar! Så länge som forskare i allmänhet anser att det är mycket stor sannolikhet/risk för AWG, så tar de sitt rimliga ansvar, och detta stödjer jag. I det fallet kan man alltid ångra sig OM de skulle ha fel. Gudskelov så följer de inte ett antal i huvudsak nättyckares åsikt. Som om¨de/vi skulle göra det och desssa ickeforskare med några undantag skulle ha fel, skulle kunna innebära en katastrof! Det är vad saken handlar om. Men jag inser att det för många är en jobbig process att förstå att vi därmed måste ändra en del i våra liv? ilket vi blir tvungna med i vilket fall som helst med 9 miljarder invånare till 2050 av miljö och resursskäl, och för att många fattiga med all rätt vill ha högre standard. Så hoppas du förstår nu om det inte varit fallet tidigare! Det här var nämligen argument till skillnad från en av alla dessa lösryckta "kramar" som florerar här och där...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?