Valt inlägg:
Dick:En ovanligt bra artikel! Du har så rätt på alla punkter att kommentarer är onödiga. Men bara två saker.1Varför skulle någon syssla med våld o tvång trafficing när det finns en kö av fattiga kvinnor som ingenting hellre vill än att få prostituera sig i norra Europa där de får bäst betalt? Den som inte tror mig ska åka bil till Prag via Dresden. På den Tjeckiska sidan av gränsen står de:mil efter mil är här nere 1000 tals flickor o kvinnor som prostituerar sig vid vägkanten året runt nästan nakna.När man når den lilla staden Teplic finner man att den är omgjord till en gigantisk bordell.Kvinnorna är ifrån olika länder o i olika åldrar.Många är romer som inte tolereras i vissa östländer o som har det eländigt i södra Europa.Stannar man o pratar med dem ett tag så ställer de alla samma fråga:kan du inte hjälpa mig till Sverige? Eller Norge eller Danmark? Känner du inga av mina landsmän där du bor?
På den fina strippklubben i Warszawa nära det lyxiga hotellet dansade en rad unga vackra kvinnor. Jag bjöd en av dem till mitt bord för att samtala och hon berättade att alla på klubben drömde om att komma norrut.Så varför hota någon? Punkt 2 Sven Axel Månsson har 0 trovärdighet i det här sammanhanget.Han var en gång medlem i Sexualpolitisk Front där vi arbetade för de prostituerades rättigheter:I själva verkat byggde både han o den ynklige forskaren Stig Larsson sina kariärer på det material vi gav dem insyn i och tillgång till i djupaste förtroende men som de senare förvrängde totalt. Jag skrev om detta på Sourze http://www.sourze.se/Den_lyckliga_horan_finns_hon_10677230.asp
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?