Valt inlägg:
För det första så känner jag mig tvungen att för säkert 500:e gången påpeka att alla som tror på den officiella teorin om och runt 9/11 ÄR per definition!, konspirationsteoretiker själva utan att kunna begripa det!. Finns ett begrepp som kallas för Kognitiv dissonans http://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_dissonans som kan vara värt att läsa ommest info på engelska sidan. Sedan så har jag mycket svårt att begripa hur dom flesta som tror på den officiella konspirationsteorin, menar på att Al-Qaida måste ha gjort ett makalöst bra jobb med planneringen inför attacken, när PNACProject for the New American Centuryskrev i sin officiella rapport: Rebuilding Americas Defenses: Strategy, Forces and Resources For a New Century ifrån September år 2000!, i början på sidan 51:"Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, ABSENT some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor.".
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?