Valt inlägg:
När jag blev våldtagen av pappa kunde jag inte dömmas för medhjälp till Incest som åklagaren yrkade på :den lagen togs nämligen bort
1938.De ville ha mig i fängelse 1 år. Jag hade just fyllt 15 år o var straffmyndig.I stället tog de in mig på mentalsjukhus där jag låg fasbunden med remmar o neddrogad ett halvårbl a testade de insulinchocker på mig:de forskade om diabetes innan de släppte upp mig.När jag fick veta att jag skulle dels steriliseras,dels kanske lobotomeras,hade eag tur som lyckades rymma från sjukhustetjag var på en låst avdelning o ta mig ut ur landet för att inte återkomma omyndig.Det var när jag hittade min kompis på avdelningen som skulle få samma behandling som jag hon var tattarehängd på toaletten som jag förstod att jag måste rymma.Vi var 2 som rymde:den hängdas syster o jag o målet var järnvägsstationen.Hon hoppade framför tåget:jag tvekade o tog mig i stället ut på motorvägen för att lifta. Stolt över psykvården? Nej du:man måste nog vara extra frisk o stark om man ska överleva den?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?