Valt inlägg:
#58 Bizon jag försöker att låta bli att tro en massa, utan försöker söka efter fakta i den mån det finns någon fakta att hämta. Säkert gör du likadant själv. När det gäller rent politiska frågor så får man ta det mesta med en nypa salt vad politiker påstår och beviset är den verklighet vi lever i, alltså ta den information du får från olkika håll och sortera ut bitarna med sunt förnuft, då ligger man hyfsat nära den verklighet vi lever med. Jag har för en stund sedan läst den information jag får ifrån polisrapporter som jag får mig tillmejlat med jämna mellanrum. Den läsningen stärker bara min syn att vi borde starta folkgarden som man har i Ungern även om deras myndighet, ser inte detta med blida ögon. Vi startar sådana garden med stöd av polisen som lär oss hur vi ska argera, dels för att förebygga brott och kunna ingripa på rätt sätt när brott är pågående. Enligt senaste bullitin har ungrarna sänkt brottsligheten med en tredjedel som innebär att brottsligheten ökar inte! som i Sverige, den minskar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?