Valt inlägg:
Jag håller inte med. I det fallet du beskriver., ska vi göra som många andra land, tacka NEJ! Däri ligger problemet, som jag ser det. Varför ska vi ta in folk, som vi ska ha undertryckta hatkänslor mot? Tycker du det är modellen? Eller du kanske vi ska låta hjulet rulla på? Någon annan löser problemen?
Nej, ett annat problem är, att de som styr försöker ge de rätta förutsättningarna till de inflyttade, men folket på golvet förstår inte det pga. okunskap eller attd e är förbannade, att nån annan kommer och snor deras jobb, bostäder och allt annat de vill ha själva, av vissa förståeliga skäl. Såden är människan.
Själv känner jag, att hela världen är vår att vistas i, men det är inte alla förunnat att känna så, har jag förstått. Då ska man ta med det i bilden. Att tvinga på människor sånt de inte vill, är dömt att misslyckas. Politikerna har inte haft nog på fötterna, när de fattat sina beslut om invandring.
Och man kallar det demokrati. Kanske man kan säga- demonkrati.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?