Valt inlägg:
Jocke på tal om SD det finns inte någon lag som tvingar oss att gilla dem och likadant är det med alla andra politiska partier. Jag tycker inte om riksdagspartierna men för den skull behöver varken jag eller någon annan kalla dem för landsförrädara av en enda orsak för samtidigt kallar man alla deras medlemmar och sympatisörer för detsamma. Varje gång någon pratar nedlåtande om SD pratar samtidigt nedlåtande om deras väljare och sympatisörer och skulle de vara sämre slags människor för det? Om vi ska utgå ifrån att sossarnas alla väljare är värdelösa för att någon tycker att partiet är det, just det här strider jag emot! En helt annan sak är att slå mot politiska ideologier som bevisligen är pasè av olika anledningar är faktiskt helt ok. t.ex kommunism med Marx och Engel lära "en ledare och ett folk" som säger att den ideologin hyllar diktatur. Åter till SD som förmodligen bygger sin politik på varje lands folk har rätten till sitt land som jag håller med om och varför skulle svenska folket avsäga sin rätt till vårt land?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?