Valt inlägg:
Någon tyckte att det skulle sättas fart på det här forumet. Det som gör forumet är att det inte finns grupperingar som hart när ber andra att hålla käft! Ta bort Leif-Arne så slipper vi dispyter som inte är civiliserat när man gör personangrepp. Inger Olsson är en intrigmakerska som driver sina åsikter genom att smutskasta folk och även alla vår kära Janne är inte felfri i detta sammanhang. Att jag kan vara giftig beror på dessa embarmligt barnsliga kommentarer om min person. Det finns bara ett sätt att få ordning på torpet är att varje fråga behandlas seriöst som det goda samtalet, det är min personliga uppfattning. Jag vet att politik är ett bra sätt att bli osams på, men jag tycker ändå låt oss ha våra åsikter och blir det övertramp låt redaktionen ta hand om det. Om vi alla ska fungera som domare och åklagare så gör vi oss själva en björntjänst. personligen vill ja se hädanefter att inte någon kör med personangrepp och det där att skriva anonymt är en demokratiskt rättighet annars skulle det bli endast sju personer kvar på sourze som skrev, det sk gamla gardet som för mig framstår som klubben för inbördes beundran.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?