Valt inlägg:
#62/ Inger Olsson, annars skulle jag givetvis inte skrivit det!! - Och du upprepar ju det jag säger: Får invandrare inte information om vad som är lämpligt så kan man inte begära att det ska funka. När det har klagats på slarv i vår tvättstuga och i soprummet, har jag alltid tagit parti för våra utländska grannar genom att påminna om att de kanske inte kan läsa på de anslag som finns när dessa enbart förekommer på svenska. Och jag har påpekat att vicevärden måste informera om vad som gäller. Nu får vi straffavgifter för att sopor hamnar i fel tunna. Det tycker jag är förbaskat onödigt! Likaså att bastun får stå med värmen påslagen i flera timmar och slösa energi utan att den används - vi har fått info om att spara på el för att slippa hyreshöjning. Så att det skulle vara onödig irritation håller jag definitivt inte med dej om. Inte att det är åldersrelaterat heller!! ... Det har ingen betydelse för integreringen, men det är definitivt avgörande för grannsämjan och trivseln i huset.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?