Valt inlägg:
Nu känner jag att jag måste lägga mig i den här "debatten". Om det som står i tidningarna är helt sant och att inga detaljer utlämnats, så finns det inga gränser för hur korkat och fel detta beslut är. Man ska inte få skadestånd för att man på grund av sina uråldriga, icke-moderna & förtryckande principer - principer som inte hör hemma i ett demokratiskt & sekulärt samhälle!
Men jag kommer inte rösta på Sverigedemokraterna. Hobbypolitiker sin plagierar andra undermåliga idéer är inget för mitt land. Däremot har jag en fråga till Utforskaren och alla andra mysführers som hänger här på Sourze:
Jag antar att ni blev ganska upprörda då Gudrun Schyman & Co tyckte att män skulle betala en mansskatt för att "vi" våldtar och förtrycker. Ni blev upprörda för att denna urbotat korkade retorik var generaliserande och att ni själv inte kände er träffade av hennes ord. Samtidigt använderna ni samma retorik angående invandrare och framför allt muslimer. Ser ni likheten i era påståenden och argument? Det är lika korkat och lika osant.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?