Valt inlägg:
Ingloz du må förlåta mig att jag medvetet undvikit att kommentera dina inlägg i rädslan att bli missförstådd, vilket är lätt att bli med mitt ordval som inte folk är vana vid i en och samma mening. Det du nu ville berätta för Sunny har vi nog lite per mans råkat ut för, men jag förstår dig om du blir ledsen och sårad, men hedersam är du i allafall att du inte gör någon större affär av detta. Personligen har jag aldrig mött någon rasist även om de finns i alla led oavsett nationalitet eller var vi står på samhällstegen. Vi borde inte sjunka så djupt som politikerna vill ha oss att inte våga berätta om den verklighet vi lever i för rädslan att bli utpekad som rasist eller rent utav samhällsfrånvänd det sistnämda är vad jag vill bekämpa och det är inte nådigt för mig som du säkert har läst dig till, men sådant låter jag mig inte hindras av, för det här är mitt sätt att inte behöva stå på den anklagandes bänk och bli hånad och bespottad som en som svek sitt folk och fosterland när den dagen kommer lika säkert som amen i kyrkan.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?