Valt inlägg:
Vi bor i Sverige och är född av svenska föräldrar som i sin tur föddes av detsamma o.s.v. en del skulle kalla det för att vara äkta svensk.
Vad har nu hänt med dessa svenskar av samma ursprung och av födsel och ohejdad vana, som förnekar sin egen härkomst?
ALLTSÅ ATT VARA SVENSK HAR BLIVIT FULT"
Ponera att den dagen kommer när någon grupp ber oss lämna landet som vi nu är på väg att förlora, Birgitta Olsson hade nog samma tanke när hon tyckte att vi skulle byta namn på Sverige, förslaget till nytt namn borde vara givet för att tillfredställa icke svenskar av svensk börd i generationer. INGENMANSLAND måste vara ett relevant namn, som dessutom borde tillfredställa våra folkvalda som lägger ned sin skäl för att avsvenska vårt land.
Jag känner mig uppriktigt sagt förnedrad av mina egna landsmän. SD eller något annat nationellt parti behövs i riksdagen, man börjar förstå det nu" när man märker hur svenskfientligheten har fått ett utpekat ansikte via Birgitta Olsson.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?