Valt inlägg:
Animal Mother angående #10 jag tror att du har misstolkat den texten lite grann. Det finns något som heter den bortre sanningen när bevis ställs mot bevis och inte någon skiljedomare i världen kan gå in och säga vem som har rätt eller fel. Det finns det som heter "det får inte vara sant" av olika anledningar så sanningen ligger i högsta grad på den enskildes psykologiska mentalitet hur den är beskaffad. Sist men inte alltför sällan eller snarare ofta "upprepar man en lögn tillräckligt länge så blir lögnen till sanning" I sak skapar vi oss själva vårt förtroende för andra människor, alltså vi väljer ut den vi vill tro på och mången gång litar vi blint på vedebörandes uppgifter och tvärtom där vi har satt i sinnet honom skall jag inte lita på. Människan är ett underligt djur som kan sortera bort livsavgörande frågor och hänge sig åt dravel, som säger oss att vi inte är särskilt mentalt lika i sättet, vilket jag också påpekat i andra ordalag mången gång. Det finns här och överallt i samhället som har tanken och dessutom kan uttrycka orden muntligt, "lita på mig alla andra ljuger"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?