Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag skrev ett längre stycke i ett annat forum och fick beröm för det jag skrev om. Då tänkte jag att vad roligt att få ett sådant positivt besked och kopierade in samma stycke här. Vad hände två frivilliga anmälde sig direkt att de inte begrep ett dugg på vad jag hade skrivit i kritiska ordalag. Jag frågade en av dem varför och efter det så försökte jag förklara min egen text, men då byggdes upp missförstånd på missförstånd och nästa gång jag skrev ett stycke av annan karaktär, just det, missförstånd igen så till den milda grad att jag blev anmäld till Red på kuppen, som skönt nog redde ut det hela att det är inte bara ens fel när två eller flera trätar. Men jag tackade nej på det bestämdaste att jag tänker aldrig anmäla någon för fula påhopp och allra minst när det är uppbyggt på ett missförstånd även om C.O. tyckte att det hade jag rätt till att göra en anmälan när sådant uppstår..

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?