Valt inlägg:
Besökte ikea en timma före och frågade personalen var det var okej att gömma sig. Badkar och garderob var godkända alternativ. När sedan startskottet gått, såg jag till att ta mig till ett badkar samtidigt som det ropades ut att ungdomar invaderade huset för att leka. När jag hade lagt mig där dröjde det inte länge förän ett antal personer kom och kollade om det var ledigt, vilket det då inte var. När det hade lugnat ner sig hörde man i högtalaren upprörda röster om att det inte var okej att vare sig förstöra inredning eller klättra i bokhyllor. Sen ropades det ut att det var kod 99 som gällde, var det nu var. Sen hördes själva chefen prata om att vi skulle lugna ner oss. Själv låg jag där i mitt badkar och väntade på att bli hittad, vilket jag blev ganska snabbt. Fick tag i en kompis och och började gå därifrån. Vanliga besökare tittade ganska konstigt på oss. När jag förstod att min flygmössa och "Ikea- hide and seek"-lapp väckte irritation, åkte grejerna snabbt ner i fickan.
Spiken.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?