Valt inlägg:
Ja Gunnar det var utomordentligt härligt barnsligt, tänk om du varit med var skulle du ha gömt dig då?
En underbar spänning spred sig redan på bussen den blev smockfull redan vid centralen på nästa hållplats fick de vänta på bussen efter. En äldre dam med snygg hatt sa till en annan med lika elegant basker att aj vart ska dom alla människor, inte ska väl alla till Ikea... Bussen var mest fylld med glada ungdomar med roliga kreationer på huvudet. Tjejen bredvid mig ler finurligt och anförtror mig att hon redan har hunnit lista ut sitt gömställe.
Vi var många jag håller med Kim säkert 500 pers. och det gick faktisk väldigt bra. Skoj för alla både inblandade och tittare tror jag många skratt, inget stök och bråk alls, fast vi hörde ju nån gång att Ikea var lite oroliga för sin inredning i sina upprop. Säkert bra ändå att det inte var nästa helg, lönehelg, hade nog blivit aningen trångt...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?