Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon 12:36 javisst är det som du säger det går inte att förneka och jag som du har inte något emot att vi städar upp vår jord och ersätter de fossila bränslena med något mer människovänligt. Men min kommentar handlade också om faktorer som vi inte kan göra något åt som vår sol och att naturen i sig själv omdanar sig. Det där "inte" som du tyckte att jag inte skulle ha skrivit, kanske kan tas för att vi inte kan göra något åt eventuell klimatförändring, men det kan vi och det görs också i Sverige men alldeles för lite i andra länder om man får tro de rapporter man tagit del av. Det finns faktiskt förnybara källor på gång med hitintills lyckade resultat om än inte till hundra procent så inger det en stor förhoppning om detta att de ska lyckas hela vägen. Det finns ytterligare ett koncept som de tror ska bli rena revolutionen att ta vara på solens microstrålar och omvandla det till el som garanterar oss energi i evighet. Den första idèn är att omvandla raketbränsle till fast form som skulle ge oss elbatterier av sällan skådat slag och över tid skulle vi enbart köra med elbilar med full kapacitet med explosionsmotorns effekt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?