Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke 17:40 Jag tror sist och slutligen att klimatförändringar är ett led i vår planets utveckling som inte människan har någon del i och då ska man inte ensidigt skylla allt på mänskligheten. Om vi promt ska göra det, har jag en egen teori om orsak och verkan. Vi vet att har skett massor av underjordiska kärnvapenprov, skulle inte de kunnat påverkat jordens inre av flytande magma likt en vågskvalp varje gång ett kärnvapenprov genomförts som dansat runt och trängt upp till ytan på alla möjliga platser på vår jord och inte minst genom oceanernas bottnar och värmt upp havsvattnet och t.o.m. skapat en massa extra jordbävningar i onödan som nu senast på Haiti. Dessutom alla vulkanutbrott som spytt ut svavel och koldioxid. Tänk att jag tror på den här kopplingen för vår eventuella klimatförändring där även solen har ett finger med i spelet helt bevisligen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?