Valt inlägg:
Inger-Sofia det är du som talar om hårdhänthet inte jag, skriver jag dalt syftar jag på tycka synd om mentalitet, som är totalt värdelöst, jag har pluggat psykologi så pass att inte hitta någonstans att acceptera dalt i uppfostrande syfte. Det finns något som heter att vara bestämd i alla lägen när det gäller uppfostran och då finns det inte utrymme för veliga metoder eller att hålla sig till att vara okonsekvent att ibland tillåta att för nästa gång förbjuda exakt samma företèelse. Jag tror att du har fått det där om uppfostringanstalt om bakfoten trots att jag markerade hur roligt det kan bli som förstår att slyngeln har fina sidor och inte behöver se sig som värdelös, alltsåblir behandlad med uppmuntran.. Någon nämde ungdomsvårdskolor glöm dem, där handlar det inte att uppfostra någon utan nästan enbart förvaring. Läs vad civenna skrev om orsaken till de hopplösa ungdomarna som var kloka ord jag hade inte kunnat skriva det bättre själv.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?